Dag 2 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Manon Kant - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Manon Kant - WaarBenJij.nu

Dag 2

Door: manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

26 Januari 2009 | Suriname, Paramaribo

Hallo allemaal,

Even een kort bericht. Hier gaat alles goed, vandaag veel regen gehad en weinig zonneschijn.
De kennismaking was erg kort en de directrice wist niet heel veel te vertellen. Mijn leerkracht was ziek dus haar heb ik helaas nog niet gesproken, maar ik heb wel even kort gekeken in de groep. Ik heb 28 kinderen in de groep (dachten ze ;)) en de tafels zitten vol met splinters en vallen bijna uit elkaar. Er zijn geen boeken en schriften dus de school is nog erg in ontwikkeling.

Morgen hebben we nog niet echt plannen, beetje langer slapen en hopelijk zonnen :)

Ik hoop woensdag weer even op de computer te kunnen.

Tot dan.

Lobi, Manon

  • 26 Januari 2009 - 19:43

    Emmelijn:

    gelukkig minder kinderen dan je eerst dacht!!! wens je succes zonder iets daar!!! en duim voor een beetje zon morgen en natuurlijk de rest van de tijd!!!!
    dikke kussss

  • 26 Januari 2009 - 20:06

    Nevin:

    De ervaring die je in Nederland hebt opgedaan, kan je daar goed gebruiken denk ik. Jammer dat ze geen materiaal hebben!

    Succes

  • 26 Januari 2009 - 20:44

    Claudia:

    Hoi Druif, fijn hoor dat we je al 2x op de computer hebben gezien :-) Ben blij dat je het tot nu toe naar je zin hebt... Heb je zo genoten van de spagetti HAHAHA Misschien moet je binnenkort je vriendinnen eens verrassen met een recept uit het kookboek.

    Dikke kus van mij, Claudia.

  • 26 Januari 2009 - 21:41

    Oma Loes:

    Hoi schat, heb je net een sms gestuurd, Hoop dat hij gelukt is ;-)
    Wij gaan zo naar ons bedje. Fijne dag nog morgen he? Knufff....

  • 27 Januari 2009 - 08:04

    Ruben:

    Hey Manon,

    Lekker weertje daar ;)
    Heel veel plezier en succes!!

    Groetjes
    Ruben

  • 27 Januari 2009 - 09:00

    DIRK:

    JA MEISJE IK DEZE LANDEN LOOPT HET ANDERS DAN BIJ ONS,JE ZAL JE DUS MOETEN AANPASSEN AAN HUN MATRIAAL EN MATERIEEL EN HUN LEVENSWIJZE!!
    HOOP JE REGELMATIG TE MAILEN EN WIL JE OOK EEN PAAR KEER BELLEN HOOR.MOET JIJ BETALEN ALS IK JE EEN SMS STUUR?/

    HOOP DAT JE HET LEKKER HEBT EN GENIET VAN DEZE TIJD

    DIKKE KUS

  • 27 Januari 2009 - 19:31

    Marleen:

    Ha Manon!

    Hoe is het daar? Geniet je een beetje? Lekker doen hoor, je hebt beter weer dan hier!!

    Afgelopen zondag hebben we tegen Erasmus gespeeld, was genieten!
    We hebben dik gewonnen en ze hebben 2 rode kaarten gekregen. Daarbij nog een aantal keer 2 minuten en gele kaarten. We hebben je wel gemist hoor! Lil en Lin stonden goed te keepen maar ik had graag je reactie willen zien!

    Geniet daar en we mailen!

    Liefs Marleen

  • 28 Januari 2009 - 08:48

    Jacintha:

    Hoi Manon , De eerste dagen zijn dus gevuld met orienteren en kennismaken en dat in de regen. Het laatste is eenbeetje jammer maar dat is gratis.Veel plezier met ontdekken en hopelijk gaat de zon ook nog schijnen groet Jacintha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2009

Het laatste bericht

08 Mei 2009

Dag Sweeti Sranang

29 April 2009

Spierpijn

13 April 2009

Boven Suriname

30 Maart 2009

Het binnenland...
Manon

Actief sinds 08 Dec. 2008
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 20986

Voorgaande reizen:

16 Juli 2015 - 06 Augustus 2015

Indonesië; Selamat datang!

24 Januari 2009 - 10 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: