Onze bestemming bereikt - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Manon Kant - WaarBenJij.nu Onze bestemming bereikt - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Manon Kant - WaarBenJij.nu

Onze bestemming bereikt

Door: manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

25 Januari 2009 | Suriname, Paramaribo

Hallo allemaal,

Ik tik namens Manon even dit bericht, het lukte haar even niet om dit op deze site te zetten.
Vlucht is goed gegaan, maar wel met wat vertraging. Het regende erg hard toen ze aankwamen. De taxi stond klaar en die heeft hun naar het huis gebracht.

De huisbaas stond hun op te wachten en die heeft e.e.a. uitgelegd.
Manon mocht met zijn mobiel naar huis bellen (lief toch he) en hij heeft ze even meegenomen naar de winkels om het hoognodige te kopen.

Vandaag veel dingen geregeld (fiets) en heeft hij ze de omgeving laten zien. Fietsen was wel even wennen, ze rijden als gekken en ze rijden links. Morgen moeten ze kennis maken op hun stage, maar over 2 weken zullen zij daar pas beginnen. Manon hoopt dat ze dinsdag weer op internet kan en dat het dan wel lukt, dan kan ze jullie verder zelf op de hoogte houden.

Groetjes Helen en Cor

• 25 Januari 2009 - 21:09

Loes:

Nou dat is een hele opluchting he? Leuk dat je dit even op de site zet Helen (wij wisten het natuurlijk al ;-)
    Leuk om even Manon te zien via webcam en wat prachtig dat dat kan tegenwoordig.

• 25 Januari 2009 - 21:20

gelukkig veilig aangekomen!!!
    geniet ervan he!!!

• 26 Januari 2009 - 07:55

Chantal:

Gelukkig zijn jullie goed aangekomen.Fijn dat alles goed is gegaan.

Tot vrijdag (denken we)

Groetjes

• 26 Januari 2009 - 10:22

Marieke & Mark:

Gelukkig! Ze is veilig aangekomen!
    Veel succes bij de kennismaking op je stageschool!
    We missen je nu al!

Liefs, M&M

• 26 Januari 2009 - 18:00

Nevin:

Gelukkig zijn jullie veilig aangekomen!!
    Ben benieuwd naar je foto's en wat je van het land vindt!

Hoe is de school??
    Veel plezier!!

• 26 Januari 2009 - 18:58

Marry:

He Manon,

Heel veel plezier op stage en ga nog ff genieten van die 2 vrije weken!! 1e heeft gister 22-22 gespeeld tegen Gemini en 2e gewonnen van Erasmus (hadden er 2 van hun rood hihi)!

Succes daar!!

Groetjes Marry