De dag voor vertrek... - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Manon Kant - WaarBenJij.nu De dag voor vertrek... - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Manon Kant - WaarBenJij.nu

De dag voor vertrek...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Manon

23 Januari 2009 | Nederland, Zoetermeer

Hallo allemaal, Fawaka?

Morgen is het dan eindelijk zover, Fleur en ik zullen morgen om 12.15 vertrekken naar Suriname (het visum is dus geregeld).
Het is 9 uur en 10 minuten vliegen dus rond 21.30 (NL. tijd) zullen wij daar aankomen. Het is daar dan vier uur vroeger en als het goed is staat er een taxi op ons te wachten die ons naar het huis brengt. Als we daar aankomen staat de huisbaas klaar om ons de sleutel te geven en alles uit te leggen. Nadat wij ons een beetje geinstalleerd hebben kunnen wij boodschappen kopen(winkels zijn tot 23.00 uur open) en een fiets huren. Daarna zullen wij neerploffen op de stoelen en bij gaan komen van de reis. Ik zal proberen om zondag het eerste Surinaamse bericht te versturen.

Nu nog even verder met het kofferproppen ;) want 25 kilo is ook wel erg weinig om mee te nemen!

Verder wil ik nogmaals iedereen bedanken voor de leuke en mooie cadeau's!

Lobi (liefs) Manon

  • 23 Januari 2009 - 10:25

    Fleur:

    MORGEN!!! :D

    Succes met proppen en zenuwen! ;)

    xxx

  • 23 Januari 2009 - 10:42

    Misjemie:

    Hoi schat,

    dat gedoe met die foto's! heb net betaald zodat je er voorlopig 100 foto's op kunt zetten :)

    dikke x love you forever
    every thing is gonna be alright!! have faith

  • 23 Januari 2009 - 10:58

    Mark & Marieke:

    Ha meis!

    SPANNEND!! Over 24 uur zit je al in het vliegtuig! De beer is er helaas niet, want de goede foto moet opnieuw besteld worden :S Maar dat kan dan ook nog wel even wachten.
    Bel je vandaag nog! Hou je je Hyvespagina ook up-to-date?

    Liefs, M&M

  • 23 Januari 2009 - 16:38

    Veerle:

    Hoi Manon,

    Ik ga je echt heel erg missen hoor! En ik hoop dat je het daar naar je zin hebt!

    xx Veerle

  • 23 Januari 2009 - 16:46

    Esther:

    Heeeel veel plezier Manonnetje! Kus!

  • 23 Januari 2009 - 16:53

    Erica:

    hoi manon
    heel veel succes en niet te bruin worden he
    heel veel groetjes
    erica

  • 23 Januari 2009 - 18:35

    Eline:

    Een hele fijne reis toegewenst (hopelijk vervelen jullie je niet te erg in het vliegtuig:) En vergeet vooral niet te genieten van elke minuut...zelfs het kofferpakken!! xx

  • 23 Januari 2009 - 20:31

    Lieve Manon,:

    Je zal het super naar je zin hebben, het is er natuurlijk geweldig weer.. je zal.. je zal.. ZOOOOOVEEL... DINGEN!!.... Lieve schat, neem je je steentje mee? Ik zal aan je denken en ALLES zal goed gaan. Heel veel liefs van oma en opa XXXX

  • 24 Januari 2009 - 08:24

    Dirkje:

    had een heel bericht geschreven en toen ging ik ff kijken op de foto's en was alles kwijt!!!Ben ook zo'n oen op dit gebied.Dus nu ff kort JE KRIJGT THE TIME OF YOUR LIFE!!!

    ZO IE ZO IS HET DAAR HEERLJK WARM EN HEB JE MINDER LAST VAN JE REUMA!!!DAT IS AL ZO'N POSITIEF IETS.
    IK HEB NACHT DUS STUUR JE NOG WAT.DIKKE KUS

  • 24 Januari 2009 - 08:28

    DIRKJE:

    NET FOTO'S GEZIEN,JE VOELT DE WARMTE AL.

    JE NEEMT TOCH WEL HET EENS PERSOONSBED HE???

    ZIET ER HEEL LEUK UIT HOOR.GENIET EN NIET MET MATE

  • 24 Januari 2009 - 17:37

    Lindsay:

    Hoi Manon,

    Nu ik dit bericht type zit jij nog in het vliegtuig. Ik had je vanmorgennog gebeld om een fijne reis te wensen maar ik kreeg je voicemail. Ik hoop dat je een fijne reis heb gehad. En we mailen doeii lobi x Lindsay

  • 24 Januari 2009 - 18:39

    Chantal:

    Hai Manon en Fleur,

    Ik hoop dat jullie een goede reis hebben gehad. Is het leuk daar? Ik wens jullie alvast veel plezier en als het allemaal goed gaat tot vrijdag.

    Groetjes x

  • 25 Januari 2009 - 10:04

    Ilona:

    hoi manon

    ik hoop dat alles goed is gegaan en dat je veilig en wel op plaats van bestemming bent.veel plezier en ik ga je zeker volgen.

    ilona

  • 25 Januari 2009 - 17:52

    Claudia En De Rest:

    HI, fijn dat alles goed is gegaan. Zijn heel benieuwd naar al je verhalen! Hoop je snel te spreken.

    Dikke kus van ons allemaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zoetermeer

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2009

Het laatste bericht

08 Mei 2009

Dag Sweeti Sranang

29 April 2009

Spierpijn

13 April 2009

Boven Suriname

30 Maart 2009

Het binnenland...
Manon

Actief sinds 08 Dec. 2008
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 20985

Voorgaande reizen:

16 Juli 2015 - 06 Augustus 2015

Indonesië; Selamat datang!

24 Januari 2009 - 10 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: