No spang! - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Manon Kant - WaarBenJij.nu No spang! - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Manon Kant - WaarBenJij.nu

No spang!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Manon

17 Januari 2009 | Nederland, Zoetermeer

Stress.. Dat is het juiste woord om te beschrijven hoe onze week is verlopen. Afgelopen woensdag kregen wij te horen dat de visumaanvragen zijn stopgezet omdat zij het te druk hebben.. Lekker makkelijk toch, gewoon ermee stoppen en anderen hierdoor in de stress brengen. Als ik vroeg wat we er nu aan konden doen was het antwoord heel simpel, no spang, maak je niet druk het komt wel goed! En een alternatief.. geen idee mevrouw. Dat zou ik echt niet weten.. Om woest van te worden!

Nu kreeg ik gelukkig van Fleur een supertip en heb ik mijn visum geregeld via een reisbureau. Als het goed is ontvang ik mijn visum dinsdag en kunnen wij toch op tijd vertrekken!

Ik blijf duimen dat alles goed komt!

Liefs Manon

  • 17 Januari 2009 - 15:24

    Misjemie:

    Hoi schat,

    Het gaat allemaal goed komen heb vertrouwen.

    dikke xxx van ons

  • 17 Januari 2009 - 18:44

    Ellen:

    Hoi Manon,

    Nou, het klinkt allemaal erg spannend. Ik hoop dat alles nog goed komt. Het lukt ons trouwens helaas niet om zondag naar jouw feestje te komen, want mijn neefje viert ook zijn verjaardag. Ik hoop in ieder geval dat je een hele leuke tijd gaat beleven en het een mooie ervaring wordt voor je. Geniet ervan.

    Lieve groetjes,
    Rob, Ellen, Bhodi en Lina

  • 17 Januari 2009 - 22:29

    Francine:

    Jeetje wat spannend zeg ik zal voor je duimen.

  • 18 Januari 2009 - 17:45

    Dirkje:

    ach joh anders blijf je toch gezellig in nederland.heb je in iedergeval leuke cadeautje s gekregen, ha ha.nee hoor het komt helemaal in orde je krijgt hem optijd.

    dikke kus

    het was heel leuk met je afscheid.hoop dat ik je vrijdagmiddag nog ff zie..
    dkikke kus van ons

  • 19 Januari 2009 - 08:48

    Angela:

    jeetje is allemaal wat he manon met die visum.beetje raar van die gasten.nou mop ik hoop dat je nu eindelijk dnsdag je visum krijgt en nog op tijd kan vertrekken.trouwens wat leuk gedaan deze site.ik ga je zeker volgen...

    xxx angela

  • 22 Januari 2009 - 11:51

    Lieselotte:

    Lief nichtje,

    Spannend het avontuur gaat beginnen!!!!
    helaas was ik ziek zondag, had je graag nog even gezien. geniet van alle spannende, gekke en mooie dingen die je daar gaat meemaken. Zet je zelf op de relax mode van zo werken zij daar ook, die ervaring heb je nu al;-), en doe uiteraard ook nog voorzichtig!
    Zet veel foto's op de site zodat wij ook een beetje het gevoel hebben in Suriname te zitten en vertel ons in geur en kleur al je mooie verhalen!Op naar je avontuur!!! Veel plezier en een hele dikke knuffel!!

  • 23 Januari 2009 - 09:12

    Sylvia:

    Hi Manon,
    Ik hoop dat je visum inmiddels helemaal rond is!
    Ik zie je niet meer dus.....heel veel plezier!! Geniet ervan, doe leuke dingen en tot over een aantal maanden (misschien op schiphol als wij vertrekken op huwelijksreis)
    groetjes
    sylvia

  • 23 Januari 2009 - 09:13

    Ruben:

    Nog maar 1 nachtje!!
    Heel veel succes en vooral plezier!!

    See you!!
    Ruben

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zoetermeer

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2009

Het laatste bericht

08 Mei 2009

Dag Sweeti Sranang

29 April 2009

Spierpijn

13 April 2009

Boven Suriname

30 Maart 2009

Het binnenland...
Manon

Actief sinds 08 Dec. 2008
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 20978

Voorgaande reizen:

16 Juli 2015 - 06 Augustus 2015

Indonesië; Selamat datang!

24 Januari 2009 - 10 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: