Fijne kerstdagen! - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Manon Kant - WaarBenJij.nu Fijne kerstdagen! - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Manon Kant - WaarBenJij.nu

Fijne kerstdagen!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Manon

26 December 2008 | Nederland, Zoetermeer

Allemaal heel fijne kerstdagen gewenst!

Ik heb voor de kerst heel erg veel handige en leuke dingen gekregen voor in Suri. Zoals afwerende insectensokken, een zaklamp die oplaad door er in te knijpen, een webcam+ headset, een nieuwe pyjama en een heel mooi boek dat gaat over Suriname, ik ben dus flink verwend!

Nog 4 weken en dan vertrekken we, soms slaan de zenuwen flink toe maar de rustige woorden van Fleur doen soms wonderen :)

De komende weken nog veel afspreken met vrienden en familie, de laatste dingen op school afronden, nog 3 dagen werken bij Monique, de laatste wedstrijden spelen en dan is het zover!

In zal proberen om ook wat foto's te plaatsen van ons huis.

Liefs Manon

  • 26 December 2008 - 13:45

    Fleur:

    Leuk al die cadeaus!
    We gaan een super tijd beleven daar! Voor je het weet is het alweer voorbij, dus extra genieten!

    Merry X-mas en alvast een Happy new year!!

    xxx

  • 26 December 2008 - 19:45

    Emmelijn:

    nou hierbij dan een berichtje van mij;) je bent idd lekker verwent! lijkt me erg spannend het vooruitzicht! ik hoop dat ik zondag ook nog even kan komen, anders spreken we wel snel iets af he!!!!!????
    kusjes

  • 26 December 2008 - 20:45

    Hallo Manon,:

    Nou lieverd dat ziet er allemaal netjes uit hoor. Leuk dat wij dit konden bekijken! Natuurlijk gieren de zenuwen af en toe door je keel maar die bij ons ook hoor. Helpt niets, het enige wat wel helpt is denken hoe fijn je het straks zult hebben want dat zal ongetwijfeld het geval zijn!
    Liefs oma en opa xxx

  • 27 December 2008 - 09:17

    Veerle:

    Hoi Manon,
    Is daar ook een computer dan?
    Doeii

  • 27 December 2008 - 09:30

    Cheyenne:

    Hee manon!
    Ziet er allemaal leuk uit hoor:)
    Ik zou zo met je meegaan als dat kon!

    Veel plezier en jammer dat we je niet mogen uitzwaaien:)

    Kusje

  • 27 December 2008 - 10:22

    Lotte:

    Oeeehh! Leuk hoor,,
    Ik heb even die foto's bekeken. Jammer dat we je niet mogen uitzwaaien, maar ja Dan halen we je gewoon met iedereen op!
    xx.

  • 03 Januari 2009 - 12:00

    Claudia:

    Leuk dat er foto's opstaan! Zie alleen nergens een lekkere stoel of bank...! Beginnen de zenuwen al toe te slaan :-)

    Liefs van mij, claudia.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zoetermeer

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2009

Het laatste bericht

08 Mei 2009

Dag Sweeti Sranang

29 April 2009

Spierpijn

13 April 2009

Boven Suriname

30 Maart 2009

Het binnenland...
Manon

Actief sinds 08 Dec. 2008
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 20982

Voorgaande reizen:

16 Juli 2015 - 06 Augustus 2015

Indonesië; Selamat datang!

24 Januari 2009 - 10 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: