Het eerste bericht, 6 weken voor vertrek - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Manon Kant - WaarBenJij.nu Het eerste bericht, 6 weken voor vertrek - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Manon Kant - WaarBenJij.nu

Het eerste bericht, 6 weken voor vertrek

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Manon

11 December 2008 | Nederland, Zoetermeer

Hallo allemaal,

Dit is het eerste bericht op mijn waarbenjij.nu site. Hier zal ik jullie op de hoogte houden van mijn tijd in Suriname :)

De afgelopen maanden zijn we druk bezig geweest met de voorbereidingen. Ov- vergoeding aangevraagd, studiefinanciering omgezet, visumaanvraag ingediend en vorige week de eerste vaccinaties gehaald, erg fijn :S Over drie weken nog drie prikken halen en over vijf maanden nog 2 en dan zijn wij (als het goed is) helemaal beschermd tegen alles wat vliegt en prikt ;)

Wij zullen vertrekken op zaterdag 24 janauri om 12.15 en wij komen terug op zondag 10 mei (moederdag, leuk cadeautje ;)) om 9.05.

Ik woon samen met drie andere meiden, Fleur, Chantal en Marianne in een huis. Ik vlieg samen met Fleur heen en terug, de andere 2 meiden gaan eerder naar Suriname, maar ook eerder terug. We hebben een woning gevonden in het centrum van Paramaribo, in de Gravenberchstraat. Vanaf hier is het ongeveer 20 minuten fietsen naar onze stage in de wijk Flora. We zijn heel erg benieuwd hoe het daar zal zijn, ik hoop in ieder geval op warmte :)

Hopelijk kan ik de site daar goed bijhouden en laten jullie leuke reacties achter! Ik ben natuurlijk ook heel benieuwd hoe het hier met jullie gaat!

Liefs Manon

  • 11 December 2008 - 15:07

    Charlotte:

    Ben heeeel benieuwt naar je verhalen! Leuk dat je het gaat bijhouden.
    Liefs

  • 11 December 2008 - 17:04

    Kim:

    Ooooh wat blijf je lang weg!! we missen jouw en mijn verjaardag zelfs!
    Leuk dat je je verhalen op de site zet!
    tot snel hoop ik ;-)
    groeten
    Kim en Emily

  • 11 December 2008 - 17:24

    Claudia En De Rest :

    Fijn dat je ons op de hoogte gaat houden! Zal je wel missen hoor maar vind het zo ontzettend leuk dat je deze kans met beide handen hebt aangegrepen! Ben trots op je!

    Dikke kus van de leukste tante....

  • 11 December 2008 - 21:32

    Mark & Marieke:

    Ha lieve Manonie!

    Ja, ja de tijd vliegt, want over ongeveer 6 weken vertrek je al! :( Maar voordat het zover is, gaan we natuurlijk nog een hoop leuke dingen doen samen!
    See you!

    Liefs, M&M

  • 13 December 2008 - 07:35

    Dirkje:

    Nou manon hoop dat dit berichtje aankomt en dat er niks geks op het werk mee gebeurd.Weet nooit wat ik wel mag of kan op het werk.
    Leuk hoor dat we het zo allemaal kunnen volgen.

    Meid je weet niet hoe leuk dat gaat worden.
    Die surinaamse mensen vind ik altijd zo gezellig en je doet zoveel mensenkennis op.
    Altijd goed voor je ontwikkeling.

    Zit dus op het werk en heb het druk!!Dikke doei

  • 14 December 2008 - 12:49

    Fleur:

    We gaan samen een super tijd daar beleven, dat weet ik zeker!
    Ik heb er heel veel zin in, ben echt zo benieuwd!!

    Suriname, here we come! :D

    xxx

  • 14 December 2008 - 20:01

    Eline:

    Hi Manon,

    Heel veel succes met de laatste voorbereidingen en ik ga zeker je site in de gaten houden!! Geniet van alles wat je meemaakt want ik spreek uit ervaring....de tijd vliegt:) x

  • 14 December 2008 - 20:09

    Chantal Heijnen:

    Heej Manon,
    Ik wens je heel veel plezier in Suriname...haha ik zie je in het appartement.
    Pff vind wel al erg spannend worden...op naar het avontuur.

    Groetjes chantal

  • 14 December 2008 - 21:25

    Opa En Oma:

    Hi lieve Manon, Geweldig leuk lieverd die site om berichtjes achter te laten en te zien/lezen wat je doet en hebt gedaan. Wij zullen je natuurlijk heel erg missen maar wij zijn zo trots op je dat je dit gaat doen. Het is natuurlijk een geweldige kans! Je zal vast heel veel leuke gezellige mensen ontmoeten, lekker eten heel veel meer. Oh nog wat..als wij het koud hebben heb jij het lekker warm! Liefs van trotse opa en oma x

  • 14 December 2008 - 22:32

    Manon:

    Hoi Manon,

    Ten eerste: spannend! Je moet natuurlijk je best doen voor je stage daar, maar probeer vooral te genieten en zoveel mogelijk leuke dingen te doen in Suriname, je zult er vast niet zo snel meer terugkomen. Ik ben benieuwd naar je verhalen over een tijdje daar en hoop dat je het erg naar je zin gaat hebben. Heel veel plezier!

  • 14 December 2008 - 22:32

    Esther:

    Oeps, bovenstaande bericht komt natuurlijk van mij!

  • 14 December 2008 - 22:59

    Erica:

    nou ik ben heel benieuwd naar je avonturen maar we zien elkaar nog
    groetjes erica

  • 15 December 2008 - 10:01

    Pap En Mam:

    Hoi Lieverd,

    Ik dacht toch maar even reageren op je berichtje. We zullen via hyves,msn en skype elkaar regelmatig spreken. het is voor iedereen erg leuk om alles te kunnen volgen wat je daar doet en mee maakt.We gaan je natuurlijk ontzettend missen maar we gunnen je deze kans van harte en hebben altijd volledig achter je beslissing gestaan. Dus lieverd ik weet dat de twijfels af en toe toeslaan maar ga er met vertrouwen heen het gaat hlemaal goed komen.
    dikke x van ons

  • 15 December 2008 - 12:55

    Lieselot:

    Nichie!
    Jee wat spannend gaaf en stoer zeg!!!
    ga ontzettend genieten van je verhalen. Weet zeker dat het een super ervaring gaat worden die je nooit meer gaat vergeten.
    Succes nog met alle voorberiedingen meis!

  • 15 December 2008 - 13:20

    Ruben:

    Hey Manon,

    Erg gaaf allemaal!
    Ben ook erg benieuwd naar je verhalen!

    Have fun en enjoy!
    See you!
    groetjes
    Ruben

  • 16 December 2008 - 11:21

    Dini...:

    Hoi Manon,

    Erg leuk je site :)
    Ik hoop dat je het daar naar je zin zult hebben.
    Ik hou je in de gaten hoor :)

    Veel liefs,
    Dini...

  • 18 Januari 2009 - 17:30

    Rozet:

    Hé Manon,jammer dat ik niet bij je afscheidsetentje kon zijn!Maar we zien elkaar vast nog wel,en anders lees ik je verhalen op deze site!!!
    Liefs Rozet

  • 19 Januari 2009 - 12:43

    Nicolette:

    Hoi Manon,

    Beetje late reactie van onze kant maar nog net op tijd lees ik in je eerste bericht op deze site. Zaterdag ga je vertrekken, spannend hoor! We hopen dat het allemaal goed komt met het visum maar daar gaan we wel vanuit. We houden je site in de gaten en zijn benieuwd naar je ervaringen en belevenissen. Goede reis alvast en geniet ervan.
    Groetjes,
    Martin, Nicolette, Isabel en Tom

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zoetermeer

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2009

Het laatste bericht

08 Mei 2009

Dag Sweeti Sranang

29 April 2009

Spierpijn

13 April 2009

Boven Suriname

30 Maart 2009

Het binnenland...
Manon

Actief sinds 08 Dec. 2008
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 20980

Voorgaande reizen:

16 Juli 2015 - 06 Augustus 2015

Indonesië; Selamat datang!

24 Januari 2009 - 10 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: