Het laatste bericht - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Manon Kant - WaarBenJij.nu Het laatste bericht - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Manon Kant - WaarBenJij.nu

Het laatste bericht

Door: manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

18 Augustus 2009 | Nederland, Zoetermeer

Hallo allemaal,

Dit zal mijn laatste bericht worden op mijn Waarbenjij wat betreft mijn reis naar Suriname. Een beetje laat, ik weet het, maar het afstuderen en werken slokte direct al mijn tijd op.

Ik wil ook nogmaals iedereen bedanken voor de lieve kaarten (oma en opa hebben er iedere week 1 gestuurd!) :), de sms’jes, de telefoontjes, de mailtjes en natuurlijk de leuke en lieve reacties op deze site. Dit heeft mij altijd erg goed gedaan en ik denk dat ik hierdoor ook nauwelijks last van heimwee heb gehad, ik wist namelijk dat iedereen nog aan mij dacht!

Wij hebben een geweldige en onvergetelijke tijd gehad in Suriname en ik mis het nog iedere dag! Het leven was heerlijk en relaxed en we hebben genoten van het buitenleven en de natuur!

Bedankt ook lieve mam en pap, opa en oma, Claudia, Peter, Lotte en Veerle en mijn lieve vriendinnen voor het super onthaal op Schiphol! Jullie hebben lange tijd moeten wachten voordat wij eindelijk door de douane heen waren, maar jullie spandoeken en ballonnen waren echt super!

Bedankt dus iedereen die mij heeft gevolgd tijdens mijn reis en hopelijk tot een volgende keer bij een nieuwe reis!

Veel liefs en een dikke bosi Manon

  • 18 Augustus 2009 - 10:11

    Oma En Opa:

    Heel leuk/mooi verslag Manon! Natuurlijk mis je Suriname en wij vonden het fantastisch wat je allemaal daar beleefd hebt. Wij hebben je bewonderd via je video, genoten van je foto's en verslagen en natuurlijk om even je stem te horen via telefoon of internet.Maar.... wij zijn superblij dat je weer thuis bent. Ik mis wel de foto's van je thuiskomst maar misschien is je ruimte op? Heel veel liefs, oma en opa XXX

  • 18 Augustus 2009 - 21:16

    De Benninkjes.:

    hi liefje, ik vond het erg leuk om al je berichten te lezen! Wat mij betreft mag je gewoon een blog bij gaan houden :-)

    xx claudia en de rest...

  • 11 Oktober 2009 - 14:51

    Fleur:

    Poppetje,

    Het was geweldig!
    Ik mis Su nog steeds ontzettend!!
    Had dit avontuur voor geen goud willen missen! :D

    Bosi xxx

  • 11 Oktober 2009 - 14:57

    Ciska:

    Hoi Manon,
    Ik hoop dat je er veel hebt geleerd, wat je als goede ervaring je verdere leven in je rugzak mee kan nemen. Ik ben benieuwd wanneer je je volgende avontuur tegemoet gaat.
    Groetjes, Ciska

  • 11 Oktober 2009 - 15:40

    Emmelijn:

    vond het erg leuk om op deze manier met je meer te leven... heb genoten van al je leuke verhalen!!!!

  • 11 Oktober 2009 - 17:27

    Ellen:

    Lieve Manon,

    Fijn dat je weer heelhuids terug bent. Het zal een geweldige belevenis zijn geweest. Wij zijn erg blij dat we nu weer gebruik kunnen maken van jouw oppasdiensten.

    Tot gauw!

    Liefs,
    Rob, Ellen, Bhodi en Lina

  • 11 Oktober 2009 - 18:30

    Charlotte:

    Hoi manon,
    ik hoop dat je er heel veel mooie herinneringen aan mag bewaren!
    Liefs Charlotte

  • 12 Oktober 2009 - 11:11

    Dini:

    Hey Manon,

    Leuk om al die berichten te lezen toen je in suriname zat.
    Ik kan me voorstellen dat het een super ervaring is geweest.kan je mooi in je zak steken :)
    Succes met alles wat je verder gaat doen.

    Dikke kus Dini :)

  • 13 Oktober 2009 - 19:41

    Kirsten:

    Hallo Manon,

    Ik heb niet zo vaak een berichtje aan je gestuurd, maar wel regelmatig je verslag gelezen. Het was altijd weer een verrassing wat je geschreven zou hebben. Het is een ervaring die je nooit meer vergeet. Groetjes Kirsten

  • 13 Oktober 2009 - 20:04

    Claudia En De Rest.:

    Hoi Druif,

    Nou je bent ondertussen al weer een tijdje terug en je bent inmiddels begonnen aan het volgende avondtuur in je leven! Een masteropleiding én een baan voor 3 dagen op een ZMOK-school. Is geen makkelijke opgave maar je kunt het!

    Liefs van mij en de rest

  • 13 Oktober 2009 - 20:05

    Claudia En De Rest:

    avondtuur moet natuurlijk avontuur zijn :-)

  • 14 Oktober 2009 - 14:55

    Lotte:

    echt een onwijs leuke reis heb je gemaakt, dat weet ik wel zeker! ik heb je vreselijk gemist en was echt super blij toen ik je weer zag op t vliegveld!. ik hoop voor je dat je nog zo'n kans krijg,, maar dan wil ik wel mee natuurlijk!
    dikke kus, loveyou

  • 14 Oktober 2009 - 17:38

    Esther:

    Heee Manon,
    Vind het leuk voor je dat het zo'n leerzame ervaring was. Daar heb je echt iets aan. :-) Ik vond 't cool om je verhalen hier bij te houden. Op naar de volgende leuke reis!

  • 14 Oktober 2009 - 18:05

    Pap En Mam:

    Lieve schat,
    natuurlijk zijn we ontzettend blij dat je weer thuis bent. We hebben dan ook enorm uitgekeken naar 10 mei de dag van je thuiskomst(moederdag) een mooier cadeau kon ik me niet wensen.De twijfels begonnen toe te slaan in de auto op weg naar schiphol zou ik wel gaan? Ons met buikpijn achterlatend (gaat het allemaal wel goed) en hebben we er wel goed aan gedaan om haar zo te stimuleren?Gelukkig kunnen wat dat volmondig beamen.Je verhalen op de site, onze skype gesprekken ,via de webcam we zijn op vele manieren met elkaar in contact geweest.Het mooiste was natuurlijk dat we je daar hebben bezocht en met jou veel tripjes konden maken.Jij die ons fietsend door heel paramaribo heen loodste kind wat was het warm. Jij zal al je herinneringen meenemen in je verdere leven. De minder leuke kanten: overstoming,kakkerlakken,koude douche, de gaten in de weg, de blaffende honden s nachts, de inbreker in jullie tuin.Gelukkig zijn er meer leuke dingen om aan terug te denken:browsberg,schilpaddeneiland,salsalessen,stoneiland,dolfijentour,en alle andere leuke dingen.We hopen dat je misschien nog eens een reis gaat maken en natuurlijk zullen we je dan ontzettend missen maar wetende dat het voor jou een leuke ervaring is kunnen we het wel aan haha!

  • 17 Oktober 2009 - 14:31

    DIRKJE:

    MANON, JE HEBT ONS GEWELDIG OP DE HOOGTE GEHOUDEN,DAAR GENOTEN WE ALLEMAAL VAN.DOOR AL JE VERHALEN GA IK ER MISSCHIEN OOK NOG WEL EEN KEER NAAR TOE.JA HEBT JE BEST GEDAAN VOOR DIE KINDEREN EN DAT WAARDEREN WIJ ALLEMAAL.JE BENT GEWELDIG. DIKKE KUS

  • 04 November 2009 - 12:54

    Lieselotte:

    Nichtje!
    Bedankt voor alle mooie verhalen. Vond het erg leuk om je foto's te zien, en je verhalen live te horen. Wat een heerlijk avontuur! Ik hoop dat de reizen koorts nog niet gedaald is en dat je nog menig mooie reis mag maken!
    Kus,
    Lies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zoetermeer

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2009

Het laatste bericht

08 Mei 2009

Dag Sweeti Sranang

29 April 2009

Spierpijn

13 April 2009

Boven Suriname

30 Maart 2009

Het binnenland...
Manon

Actief sinds 08 Dec. 2008
Verslag gelezen: 719
Totaal aantal bezoekers 20972

Voorgaande reizen:

16 Juli 2015 - 06 Augustus 2015

Indonesië; Selamat datang!

24 Januari 2009 - 10 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: