Flying and saying goodbye! - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Manon Kant - WaarBenJij.nu Flying and saying goodbye! - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Manon Kant - WaarBenJij.nu

Flying and saying goodbye!

Blijf op de hoogte en volg Manon

16 Juli 2015 | Nederland, Zoetermeer

Flying and saing goodbye!

Eindelijk is het dan zover... De dag van vertrek! Koffer is volgestouwd, rugzak stevig bepakt, afscheid genomen van m'n lieve familie en m'n lieve vriendinnetjes en op naar een nieuw avontuur!
Heeeeeeel spannend, maar ook super veel zin in!
Wensen voor tijdens mijn vakantie; genieten, loslaten, genieten, plezier maken, genieten, relaxen, genieten, nieuwe culturen leren kennen en.... Genieten!

Over ongeveer 16 uur zijn wij geland, dan nog een fijne busrit en dan hopelijk even...

• 19 Juli 2015 - 10:30

Claudia:

Die reis ging gelukkig soepel. Lang maar nu kan het grote genieten beginnen! Xx

• 19 Juli 2015 - 18:41

Dirkje:

weet alles al via de app ha ha, maar wat een mooie reis manon