Nog 4 dagen! - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Manon Kant - WaarBenJij.nu Nog 4 dagen! - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Manon Kant - WaarBenJij.nu

Nog 4 dagen!

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

12 Juli 2015 | Nederland, Zoetermeer

Selamat Pagi! (Goedemorgen),

Nog 4 dagen voor vertrek, nog 4 dagen voordat mijn avontuur gaat beginnen... Spannend, spannend, spannend!

Alle voorbereidingen zijn getroffen, alle spullen zijn in huis en ook ikzelf ben er klaar voor. Enige wat nog te doen staat... Hopen dat de vulkaan op Bali af gaat koelen...

Vanuit Indonesië zal ik zoveel mogelijk proberen om deze site bij te houden, mocht je het leuk vinden om mij te volgen meld je dan aan!

Liefs, Manon

• 12 Juli 2015 - 11:04

Patricia:

Lieve Manon,
    Heel veel plezier! Dat het maar heel mooie weken mogen worden.
    En dat je kamergenoot niet snurkt.
    Maar ik begreep gisteren dat je al oordopjes had.
    Top.
    Geniet meid,
    Kusjes van Patries en Grace

• 12 Juli 2015 - 11:05

Claudia :

Wat heerlijk he! Zo leuk om te doen. Ik zou zo terug willen! Geniet van alle indrukken en blijf vooral af en toe bewust stil staan om echt iets in je op te nemen. Dikke kus van mij. Xxxxxxxxx

• 12 Juli 2015 - 11:24

Misjemie:

Lieverd,

Het gaat een geweldige, mooie, spannende vakantie worden.
    Geniet van de mooie natuur, de mensen, het eten en je reisgenoten.
    We kijken nu al uit naar je verhalen en je foto's.

Ly ttmab

• 12 Juli 2015 - 11:44

Dirkje:

o manon het gaat zooooooooooooo leuk worden. kennis van mij zit er op dit moment en geniet zo erg
    je gaat leuke mooie dingen zien soms misschien iets wat minder is maar dat hoort er bij
    ga alles lezen en ga zoooooooo hopen dat je hele leuke mensen in de groep hebt.
    leuk dat je dit doet.xxx

• 12 Juli 2015 - 11:51

Marry:

He Manon!

Heel veel plezier! Geniet er van, en kom niet al te bruin terug ;)

X Marry

• 12 Juli 2015 - 21:37

Linda:

Heel veel plezier. Het gaat vast en zeker een té gekke reis worden!
    Xx

• 12 Juli 2015 - 22:29

Amanda:

Jaaaa spannend spannend!

En ik blijf blazen totdat die vulkaan afkoeld ;)

Xxxxx

• 12 Juli 2015 - 23:48

Omie En Opie :

Natuurlijk gaan wij jou volgen dat wordt spannend ( we zullen extra koude lucht blazen naar vulkaan). Het wordt vast heel leuk en je gaat fantastische indrukken opdoen en heel lekker eten. mmm... vraag de recepten dan kan omie proberen ze ook zo klaar te maken ha ha.... Wij volgen je hoor... knuffel, omie en opie

• 13 Juli 2015 - 19:26

Sam:

Veel plezier manon! Ik ga je verhalen lezen!
    Xx sam

• 13 Juli 2015 - 21:07

Fleur:

Lieve Manon, wat knap en stoer dat je deze reis gaat maken!! Dit zal, net als Suriname toen, zo'n mooie ervaring worden! Je gaat het vast geweldig hebben daar in dat mooie groen en blauwe paradijs!
    Heeel veel plezier poppetje! Liefs van die andere witte pop xxx