Jungle tour. - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Manon Kant - WaarBenJij.nu Jungle tour. - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Manon Kant - WaarBenJij.nu

Jungle tour.

Blijf op de hoogte en volg Manon

18 Juli 2015 | Nederland, Zoetermeer

Jungle Tour

Na een lange busrit gisteren aangekomen in Bukit Lawang. Een accommodatie in een heel mooie, groene omgeving. Even opgefrist en met een stel van de groep de eco tour gelopen.
'S avonds heerlijk gegeten en bijtijds naar bed gegaan. Slecht geslapen (whats new...) en om 6 uur opgestaan, gedouched (heel koud) en lekker ontbeten. Daarna begonnen aan de jungle tour, een pittige tour van 3,5 uur maar was zeker de moeite waard! Heel veel apen gezien en een aantal oerang oetangs! Heel bijzonder!

Daarna weer in de bus richting onze nieuwe bestemming! Onderweg terecht gekomen bij een feest; het einde van een rouwperiode werd gevierd en oma was 90 geworden! Even kort gedanst en iedereen moest met ons op de foto

• 19 Juli 2015 - 10:28

Claudia:

Dat zijn de leukste dingen! Wij zijn toen op een bruiloft terecht gekomen. Stonden wij op het podium en gingen ze van ons foto's maken :-)

• 19 Juli 2015 - 11:04

Amanda:

Wauwiee! Lijkt me super mooi hoe je het beschrijft!

• 19 Juli 2015 - 11:40

Marry:

Spontane feestjes zijn de beste! Lekker dansen en genieten Manon! X

• 19 Juli 2015 - 18:44

Dirkje:

kijk zo kom je nog eens in een feestje terecht en wat zijn ze gastvrij manon. het lijkt vaak wel- hoe minder je hebt hoe meer men geeft. verheug me echt op avondje met je op de bank om foto's te kijken hoor. xx

• 20 Juli 2015 - 09:57

Misjemoe:

Geweldig hoor wat je allemaal meemaakt, ziet, en doet.
    Ben benieuwd naar het volgende verhaal.
    Geniet, en niet met mate!

• 25 Juli 2015 - 15:47

Lindsay :

gaaf zeg

• 27 Juli 2015 - 21:41

L Krijgsman:

Zie voor de 1e keer dit verslag. Via mijn telefoon lukt het niet jammer genoeg maar ik kan wel de apps lezen natuurlijk. Mooie foto's hoor Manon je bent echt aan het genieten. Lieve groetjes van ons 2.

• 28 Juli 2015 - 14:42

Kim:

klinkt superleuk allemaal. Fijn dat je zo geniet!